luni, 23 august 2010

Transilvania GeoQuest 2010

20-22.08.2010

Desi vroiam sa merg sambata la maratonul de la Harghita si duminica sa ma intorc in Brasov sa particip la acest event de geocaching, pana la urma am decis sa merg cu Dan de vineri si sa stau pana duminica aici, deoarece se anunta destul de interesant, multa lume anuntandu-si participarea.
Dupa cele 5 ore petrecute pe DN1 pentru a face 160km pana in Bunloc (exact la intrarea in Brasov), ne-am cazat, am scos bicicletele si am dat o fuga prin oras sa cautam cateva din noile cache-uri puse cu ocazia eventului. :)



Noaptea am fost un grup mare de 20-30 de insi printr-o padure de pe un deal din Brasov la o partida de night caching. Am bantuit o ora aproape prin padurea aia la miezul noptii, dar i-am dat de cap pana la urma.



A doua zi am rezervat-o unei ture mai mari cu bicicleta, adica urcare pana in Poiana Brasov pe drumul forestier. Inapoi in Brasov am coborat pe sosea si ne-am indreptat in centru unde am mancat dupa care ne-am invartit prin tot orasul in cautarea altor cutii.

Spre Poiana Brasov, pe niste dealuri

La minijup :))

Cautand cacheuri

Prin Poiana Brasov


O sarma care se incolacise prin discul de frana


Coborand din Poiana


Vedere de pe dealul Bartolomeu spre Piatra Craiului


Datele turei

Pe la ora 18 am ajuns la pensiune intrucat la 19 era anuntat un concurs cu premii :)
Nu se stia inca in ce consta acest concurs.

In asteptarea concursului


Gps-ul castigat :)
Pana la urma m-am facut cu asta.

Cel vechi si cel nou.

Ei bine, pana la urma a fost o tombola. Dintr-o urna s-au tras 6-7 biletele care au castigat cate un CD cu harta Romaniei oferita de Garmin. In urna asta nici nu am pus biletel cu numele meu.
Din urna cealalta se trageau 4 bilete, iar castigatorii primeau unul din cele 4 gps-uri Garmin puse la bataie. 3 dintre ele erau de masina, iar unul de bicicleta.
S-a tras primul gps de masina (care era roz :)) ) si l-a castigat o fata, iar pe al 2-lea l-am castigat eu :)) Nici n-am stiut cum sa reactionez, ca nu mai castigasem niciodata nimic la tombola :))
Dupa 10-15 minute un amic mi-a propus sa vorbesc cu cel care castigase gps-ul de bicla sa facem schimb intrucat el nu avea bicicleta si nu avea ce face cu el. L-am asteptat cu sufletul la gura si i-am propus schimbul. A acceptat imediat si a fost la fel de incantat ca si mine ca il aveam pe cel de bicla , pe care pusesem ochii inca de la inceput :)

Duminica planificasem sa plecam pe la 12 sa nu prindem nebunia de pe DN1, dar ne-am trezit devreme si am zis sa facem o tura de 1h si ceva pana spre 7 Scari ca mai erau si acolo 2 cache-uri. Pentru mine a fost si un prilej sa testez noul gps :)
Am luat-o pe un drum forestier care merge paralel cu DN1 si da fix in Dambul Morii. De aici am urcat pe drumul spre 7 scari. Desi era 9-10 dimineata era full de oameni, multi deja cu carnea pe gratar. :(


Primul cache era intr-un copac, iar dupa al 2-lea a trebuit sa urc in patru labe prin padure pana in varful unui deal. Aici era o poienita si la cativa metri de urcare, sub un bolovan era cache-ul.
Am ajuns la masina dupa 1h si ceva, ne-am strans lucrurile si am plecat. Am zis ca nu prindem nebunia, dar din Predeal am prins coloana. Credeam ca o sa fie pana in Comarnic, dar culmea, a fost doar pana in Azuga. Pentru mine inca e un mister de ce se formeaza aceste ambuteiaje. La iesire din Predeal de unde s-a format nu sunt treceri de pietoni, iar in Azuga este doar UNA! Cum am iesit din Azuga s-a circulat foarte bine, dar pe cei 4-5km dintre Predeal si Azuga am facut aproape o ora. :(

Bunloc - Piatra Mare by florin83 at Garmin Connect - Details

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu