sâmbătă, 31 octombrie 2009

Eco Biking Cernica

31.10.2009

Eco Biking 31 Octombrie Padurea Cernica

Primul concurs la care particip de cand cu problema cu genunchiul. M-am inscris la 25km (doua ture de 12.5km) deoarece nu prea imi plac concursurile pe ture si nu cred ca mi-ar fi placut sa trec de 5 ori prin acelasi loc daca ma bagam la tura de 64km. Plus ca nu eram sigur ca ma tine genunchiul 64km in regim de concurs.
Pentru mine drumul pana la Cernica si inapoi a fost mai lung decat concursul propriu zis (26km pana acasa dus-intors :P).
Am plecat dimineata la 8 de acasa, am stat in frig acolo pana la 12 cand a inceput concursul, dar a trecut repede vremea ca am mai stat de vorba cu unu-altu, am mai admirat biciclete, am mai baut un ceai cald..
Cu jumate de ora inainte de start am facut 3-4km din traseu sa vedem despre ce e vorba... destul de mult noroi, dar mai mult pe drumurile forestiere pe unde trec tractoare. In rest era ok ca noroiul era acoperit de un covor de frunze.
La 12:10 s-a dat startul.. ca de obicei m-am asezat la coada (tot zic sa nu mai fac greseala asta ca pierd mult timp depasind).

Am depasit zeci de concurenti pe primii kilometri, dupa care m-am asezat intr-un pluton care mergea cam cu viteza mea.
Am stat peste jumate de tura depasind unu cate unu, dar foarte greu, mai mult pe zonele tehnice decat pe viteza, care nu e punctul meu forte..
In fata plutonului nu se mai vedea nimeni, in spate la fel.. asa ca mi-am propus sa ma desprind din grupul asta. Batalia crancena s-a dat cu cel care era in fata plutonului.. cred ca 3-4km m-am tot chinuit sa-l depasesc. Eram pe o portiune a traseului unde incapea doar o bicicleta pe poteca, daca vroiai sa faci depasiri trebuia sa te bagi prin crengi si santuri.. prea periculos la viteza aia, asa ca am asteptat.. si am asteptat. Pur si simplu mergea la fel ca mine omu. Pana la urma a gresit abordarea unui sant cu noroi si a ramas cu bicicleta infipta acolo si l-am depasit. Si nici nu l-am mai vazut apoi in spate. :)
Am mers mult timp singur si ma uitam pe gps ca imi scazuze viteza medie destul de mult ca nu mai aveam cu cine sa alerg, in ritmul cui sa ma integrez.. :(






Singur intrand in tura a 2-a

Mai erau cam 4km pana la finish si deja in spate vad ca apar niste concurenti.. asa ca incep sa-i dau mai tare, dar se pare ca n-a fost suficient de tare ca pe ultimul kilometru s-a postat unul in spatele meu si il simteam cum vrea sa ma depaseasca. A fost cea mai palpitanta faza din concurs.. eram doar noi doi gonind ca nebunii.. il simteam cum imi sufla in ceafa, ii auzeam toate schimburile de viteze, cu coada ochiului ii vedeam roata fata cand incerca sa ma depaseasca..
Cam un kilometru am alergat cat am putut, simteam ca mi se taie respiratia, dar pana la urma am reusit sa nu cedez si am trecut linia de sosire cu 3 sutimi de secunda inainte celui din spate si aud in statie: "numarul 6, locul 6". Era numarul meu.. dar nu-mi venea sa cred ca sunt pe locul ala.
"filmul"ultimilor zeci de metri.

Ulterior am aflat ca defapt m-am clasat la categoria mea 19-35 ani pe locul 5 din 50 concurenti si 6 la general din ~100 concurenti.
Chiar nu ma asteptam sa termin asa bine, mai ales ca punctul meu forte nu e viteza si asta a fost traseu de viteza, cu cateva portiuni destul de tehnice pe langa lac.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu