sâmbătă, 18 septembrie 2010

Plimbare pana pe Vf.Ciucas

 04.09.2010

Cred ca de pe la inceputul anului trecut ii tot promit Cristinei ca mergem in Ciucas si intr-un final, dupa mai bine de un an am ales un weekend in care sa mergem. Nemaiavand cu cine sa mergem am plecat doar noi doi cu ideea de a ajunge pana pe Vf. Ciucas si inapoi.
Am urcat cu masina pana la Muntele Rosu ca sa mai scurtam putin din drum si am plecat spre varf.










S-a miscat destul de bine si dupa vreo 2h30 eram pe varf. Am luat pranzul mai jos putin de varf si am coborat.

Coborarea pana la Cabana Ciucas este ok, dar mai jos, spre Muntele Rosu este jale.Drumul este extrem de inclinat ca abia stai pe picioare. Stiam asta ca mai fusesem acum o luna acolo si blestemasem si atunci.
La Muntele Rosu am ajuns la aproape 5h30 de la plecare.
Desi o subestimasem putin initial a reusit sa scoata un timp mai bun decat cel de pe indicatoare :)

Un comentariu:

  1. Ei lasa, nu e chiar asa de inclinat, poti sta in picioare; eu am urcat de treio ori anul asta, iarna pe zapezi mari dar si vara, fara nici o problema.

    RăspundețiȘtergere