duminică, 14 iunie 2009

Hermannstadt Bike 2009

Prima zi a concediului in Apuseni a inceput cu un concurs de XC in Sibiu unde am ajuns la 9:40min. Concursul s-a tinut intr-un parc unde am ajuns destul de usor multumita gps-ului :P M-am inscris si am facut cateva ture de incalzire. Traseul era f.frumos.. urcari imposibile, coborari super abrupte care se terminau jos cu un perete de beton inalt, treceri prin ape, sarituri pe trambuline, ce mai frumos traseul, nu ma gandeam ca poate sa iasa asa ceva intr-un parc.
Au fost 5 ture de 4km si ceva. Prima tura a fost destul de solicitanta, am reusit performanta sa nu cad, desi au cazut multi in jurul meu in diferite zone mai tehnice.



In a doua tura am facut pana la roata spate.. adica sfarsitul concursului pentru mine. Nu mi-am luat camera sa fac pana pentru ca stiam ca nu are rost pe un traseu asa scurt.. ma depaseau toti. Asa ca am impins la bicicleta jumate de tura pana la finish.



Am mai stat jumate de ora la umbra dar nemaiavand ce face am plecat in centrul Sibiului la o inghetata pe care nu am mancat-o ca a uitat ospatarul de mine. :)

La plimbare cu oaia prin parc? Nu.. era un caine.

Pe la ora 14 am plecat spre Apuseni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu